Порошенко виграв позов проти BBC в високому суді Лондона

0
114
Фото: Прес-служба президента України

Британська телерадіомовна корпорація ВВС на своєму сайті принесла публічні вибачення президенту України Петру Порошенко (доступно і англійською) і оголосила, що виплатить йому компенсацію за шкоду, завдану її публікацією, а також оплатить послуги юристів, яких найняв політик.

«У нашій новинній програмі «News at Ten», а також в статті, оприлюдненій онлайн 23 травня 2018 року, ми неправильно стверджували, що президент України Петро Порошенко здійснив або дозволив здійснити корупційну / незаконну оплату в розмірі 400 тисяч доларів особистому юристу Дональда Трампа Майклу Коену, щоб раніше узгоджена коротка зустріч між паном Порошенком і президентом Трампом була розширена в більш суттєві переговори», — йдеться в заяві BBC.

Телерадіомовник намагався врегулювати справу в досудовому порядку з виплатою компенсації, проте юристи Порошенка відмовилися — посилаючись на те, що отримані кошти все одно доведеться декларувати і пояснювати їх походження.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я